یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

دوباره

تپل وبلاگمو 2باره پیدا کردو من مجبورم که دوباره وبلاگمو عوض کنم.نمیدونم به کی بگم که من دلم میخواد بنویسم ولی دلم نمیخواد اون سر از کارام در بیاره


2شب پیش خواستگار اومد خونمون،خواهرش زمانی که مامان بیمارستان بود پرستار مامان بود،همونجا از من خواستگاری کرد واسه داداشش.


نمیدوم از دست این تپل به کجا پناه ببرم که وبلاگامو پیدا نکنه.


پ.ن:تپل دوست پسرم بود،بعد از 5ماه جدا بودن از هم دوباره برگشته.وبلاگ قبلیمو پیدا کرده،حالا اگه خواست آدرس اون وبمو میدم بهش.



نظرات 2 + ارسال نظر
کیانا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:32 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلام خوبی؟
ای بابا از دست این پسرااااا اصلا بهش آدرس نده بذار توو کفش بمونه

من آدرس نمیدم خودش پیدا میکنه

merlin جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:10 http://merlinee.blogsky.com

یه راه ساده برای همه ی پستات رمز بزار و به کسانی که مطمعنی اون نیستند رمز بده اون وقت حتی اگه هم پیداکنه هیچ کاری نمیتونه بکنه مثل من

راستی خواستی به وبلاگ من سر بزن رکز همه ی پستام سه دو یک هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد