یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

دوباره تصمیم گرفتم به نوشتن،انگار اینجوری راحت تر تخلیه میشم.
با دوست پسرم کات کردم،کسی که همه ی زندگیمو به پاش گذاشتم،خیلی راحت گفت همه چیز یه روز تمام میشه،اینم باید تمام بشه،و من هیچی نگفتم.
چرا پسرا اینجورین؟؟؟اینهمه عشق و محبت دید آخرش ول کرد...
با یکی از جاست فرندام فکر کنم دارم وارد مرحله ی دوستی میشم،امیدوارم این به سرانجام برسه و دیگه دچارشکست عشقی نشم!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:46

مردا دنبال لذت می روند
و زنها به دنبال عشق و عاطفه
تو این معامله کی ضرر می کنه

باشماق یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://bashmagh.blogsky.com

از قدیم گفتن ادم زرنگ جایی می خوابه که زیرش اب نره
تو این مسائل عاطفی اونی که ضرر می کنه زن هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد