یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

تا وقتی اینجا نمی نوشتم هرشب تو ذهنم نوشته هامو مرور میکردم٬الان که می خوام بنویسم هیچی نمیاد تو ذهنم.


من نمیدونم چرا آدما اینجوری شدن آخه٬یارو از تبریز زنگ زده میگه ممول پاشو بیا اینجا(تازه از ترکیه اومده) آخه من نمیدونم چی فکر کرده پیش خودش که من اینهمه راه از اهواز تا تبریز باید برم ببینمش که چی بشه آخه؟؟؟

منم گفتم هرکی دلش میخواد منو ببینه بلند میشه میاد اینجا٬گوشیم روش قطع کردم.


دلم واسه خرسم تنگ شده٬چند روزیه که دیگه با هم حرف نمیزنیم٬ولی فکر کنم کلا باهم کات باشیم بهتره.


دوست دارم از همه ی پسرا انتقام بگیرم٬واسه هرکدومشون مرام و معرفت میذاری و مثل بقیه دخترا آویزون نیستی باهات بدتر میکنن.واقعا دلم نمی خواد که دیگه با هیچکس دوست باشم٬دلم می خواد تنهای تنها باشم٬بدون هیچ دوستی٬بدون هیچ عشقی.


حالم از هرچی مردو پسره بهم میخوره.همشون فقط دنبال س.ک.س هستن.به هر طریقیم میخوان بهش برسن.

از هفته ی پیش تا الان ۴نفر درخواست ازدواج کردن٬ و جالبتر از همه اینه که تابلو همشون میخوان گول بمالن سر آدم که بری بخوابی باهاشون منم که خودم اینکارم همرو پیچوندم.



۱سال بود یه نفرو میشناختم٬کلی باهم حرف میزدیمو باهم در رابطه بودیم توی این ۱سال ۴بار به هر دلیلی ۳٬۴روز غیبش میزد.منم میگفتم حتما کار داره گیر ندم.تا این ۲٬۳ماه آخر که دیگه رابطمون شد دوست دختر دوست پسری٬همه چیز خوب بود تا دوباره غیبش زد٬منم شاکی شدمو گفتم کات.کلی اصرارو خواهش که کات نکن منم راضی شدم.بعد از ۲روز اس داده که تو خیلی خوبی٬دقیقا همون چیزی هستی که هر پسری آرزوشه ولی من مشکل روحی روانی دارمفکر کرده من خرم؟؟؟من خودم اینکارم بابا.

حالم از همه پسرا بهم میخورههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


زنده باد تنهایی...

چه حس خوبیه تنهایی.تقریبا تمام پسرای دوروبرمو پروندم.واقعا دیگه حال و حوصله ی هیچکدومشونو ندارم.واسه خود خودمم.

راحت میرم تو فیس بوک.بعد ۴سال عضو بودن مجبورم کرد که دیگه نرم.۳ماهم نرفتم ولی دیگه خسته شدم دوباره بلزش کردم.بعد ۳سال نوشتن وبلاگمو پیدا کرد و مجبورم کرد پاکش کنم ولی الان دوباره مینویسم.خوشحالم که دیگه نیست و من راحتم...

چه حس خوبیه دوباره نوشتن.واقعا خیلی وقتا دلم خواست که بنویسم ولی از ترس اینکه دوباره وبلاگمو پیدا کنه ننوشتم.

من برگشتم به دنیای نوشتن...

دوستام برگردینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن دوباره کامنت بذارید.