یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

یک دختر پریشون

مینویسم که یادم بمونه چی بودم و چی هستم

حالم از هرچی مردو پسره بهم میخوره.همشون فقط دنبال س.ک.س هستن.به هر طریقیم میخوان بهش برسن.

از هفته ی پیش تا الان ۴نفر درخواست ازدواج کردن٬ و جالبتر از همه اینه که تابلو همشون میخوان گول بمالن سر آدم که بری بخوابی باهاشون منم که خودم اینکارم همرو پیچوندم.



۱سال بود یه نفرو میشناختم٬کلی باهم حرف میزدیمو باهم در رابطه بودیم توی این ۱سال ۴بار به هر دلیلی ۳٬۴روز غیبش میزد.منم میگفتم حتما کار داره گیر ندم.تا این ۲٬۳ماه آخر که دیگه رابطمون شد دوست دختر دوست پسری٬همه چیز خوب بود تا دوباره غیبش زد٬منم شاکی شدمو گفتم کات.کلی اصرارو خواهش که کات نکن منم راضی شدم.بعد از ۲روز اس داده که تو خیلی خوبی٬دقیقا همون چیزی هستی که هر پسری آرزوشه ولی من مشکل روحی روانی دارمفکر کرده من خرم؟؟؟من خودم اینکارم بابا.

حالم از همه پسرا بهم میخورههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


زنده باد تنهایی...

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35

واااااااااای چه بی شعورایی پیدا میشنا اوووه

طلا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 http://par-parwaz.blogsky.com/

تشکر که بهم سر زدی
پست زیبایی است موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:13 http://bashmagh.blogsky.com

چیز های جدیدی دیدم کسی بیاد خواستگاری س ک س می خواهد؟

همه چیز عوض شده.هیچ چیزی سر جای خودش نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد